Ännu en..

Höger- eller vänsterhänt?
Höger!
Humör just nu?
Varken de ena eller de andra.
Favoritgodis?
Fransk nougat :)
Är det nåt du absolut inte äter? 
Palt! Blodpudding! blääää.
Kläder just nu?
Mjukisbyxor o Dcate tröja :)
Musik just nu?
Lyssnar på lugna favoriter över nätet.
Sommarplaner?
Jobba o plugga. Hinner nog inte med så mkt mer..
Hur många kuddar sover du med? 
Fyra i stan o några fler här hemma.
Favoritväder? 
Varken för varmt eller kallt, lite lätt solsken, ingen blåst, inge regn, inge snöande.
Morgon- eller nattmänniska?
Både och faktiskt.
Sparare eller slösare? 
Sparare.
Kommer du ihåg din första kärlek?
Haha klart.
Tror du på mirakel?
Man vet aldrig vad som kan hända :P
Hur många barn vill du ha?
Två tror jag.
Bio eller promenad? 
Både och!
Stjärntecken?
Kräfta.
Rädd för insekter? 
Rädd och rädd, tycker inte om spindlar o skit. Så dom döööööör.
Största svaghet?
Tror alldeles för mkt om människor..
Det här är jag bra på?
Prata :P
Chips, morötter eller godis?
Oj, alla tre :)
Pizza eller hamburgare:
Pizza.
Skriver du dagbok?
Ibland så..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Tatuera mig tänker jag nog göra. Har som redan tre hål i öronen o ett i näsan så de räcker.
Stökigt eller välstädat?
Jag har själv stökigt men jag gillar när de är städat haha.
Är du rädd för blod?
Näee men jag svimmar av det.. haha
Saltar du på maten?
Inte ofta.
Gillar du att sjunga?
Ibland. beror på humöret.
Anser du att du är stark?
Stark på vilket vis? Psykist eller fyskiskt?
Brukar du sola?
Jaa när jag får tid över på sommarn.
Vad gör du om du får hicka?
Dricker ngt.
Kaffe, te eller inget?
Kaffe eller te.
Vad heter din morfar? 
Han hette Erland.
Hur vet man att en penna med osynligt bläck har tagit slut?
Ingen aning, bryr mig inte så stort heller.
Varför finns det flytväst under flygplansstolarna, är det inte bättre med fallskärmar?
Ingen aning. fråga ngn som vet.
Varför krymper inte fåren när det regnar? 
Haha därför dom gör inte de bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0