Grundlurad

 Insåg idag att jag har ju blivit grundlurad... Varför ljuger du för mej? Jag trodde att du talade sanning.. Eller var de bara jag som önskade att du gjorde de? Du sa faktiskt att de var slut mellan er och jag trodde dej, jag började tycka om dej så som jag aldrig har tyckt om ngn annan.. Du var verkligen "perfekt" på ngt dumt vis.. Men du är inte perfekt.! Du är en skitstövel, bedragare, lögnare.. o jag skulle kunna komma på tusen saker som du är just nu..
 Jag känner mig riktigt "blond" och "blåögd" just nu.. otroligt mkt... Varför ljög du för mig? Varför fick du mig att tro en massa saker som inte är sanna? Hur hade du tänkt dig att de skulle ha funkat? Det som är positivt är ju att jag har ju insett vilket as du är.. Att du inte kan hålla dig till en tjej. Vem gör så? Jag tycker synd om henne.. Hur kunde du göra så? 
 De har ju egentligen inte hänt ngt mellan oss, mer än en stor förståelse. Hundratals sms, några samtal, tok många fina stunder. Men de känns ändå helt fel... Helt jävla fel.. 
 
 I belived in love for a while, but no more. Never more.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0