Icke ledig måndag

Är ju egentligen ledig på måndagar men inte den här, hade de sista ADR grejset idag, brandgrejs. Så nu är hela ADR:en klar :) duktig Bettan. Sen efter lunch åkte vi alla upp på Furulund för att klara av våra arbeten som skulle va klara idag.. Så jag o Fredric fick till de sista o Bertil verkade någorlunda nöjd iaf. Orkar faan inte bry mej i de där längre, skit samma.
 O hur i helvete vet man så mkt om så mkt tråkigt? Stackarn har ju inge liv..
Visst jag kommer nog inte klara mig lika bra där ute sen, men vad ska jag göra åt saken då? De har inte funnits ngn där som har kunnat förklara hur jag ska göra i såna situationer.. Den dagen den sorgen.. O vem har sagt att jag tänker fortsätta med de här resten av mitt liv? Inte då jag iaf. Du kanske ska göra de men inte jag, vilket liv. Kuska vägarna fram.. Bli en grinig överviktig ful gnällig chaufförs jävel. Nej du tack, jag tror nog jag hinner byta till en annan inriktning ex antal gånger.. Känns som så nu iaf.

Har btw skickat iväg ansökan till Bräcke nu. Så vi får väl se om man kommer in eller inte..

I thought it was someting special we had.. But I was wrong again..
I´m not angry at you, just feeling a bit sad, thinking of the things we could have had..
I feel so happy when I look back on that days.. It was something beautiful over it..
But I wake up after a while and feeling lonely, unhappy, unloved and so on..
I hope you will have a great life, becouse I will have a great life.
I don´t know if I want to have any contact with you for a while.. Maybe later.. But not now..

Kom alla ihåg o tända ett ljus för lilla Engla idag klockan nio? Jag hoppas ni gjorde de, för de gjorde jag.. Att ngt så hemskt kan hända egentligen.. De är ju helt sjukt..

Nej, nog från mej. Gnatt.

Kommentarer
Postat av: Marre

Men om du inte ska bli chaufför, varför går du då transport! :P

2008-04-15 @ 09:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0