Idag är det faktiskt onsdag :P

Äntligen passar känslan in på dagen :P De funkar inte att börja på en måndag när man i vanliga fall börjar på en tisdag.. Menmen. snart är veckan över. har bara imorgon lvar :P har då väääärldens prov.. ett bauta prov.. ingen ur andra klassen klarade det så de känns ju inte så roligt.. kanske man ska vända trenden? juuust, den här veckan går allt skit så de där provet kommer också gå skit. menmen. vi får ju öra om de snart igen så. eller nått.

Va upp på Furulund idag :) träffade Clarre, gud vad jag saknar honom.. Vi stöter ju på varandra iaf två ggr i veckan men vi hinenr som aldrig sitta ner och pratasom vi gjorde förr, eller förra året rättare sagt. Men idag gjorde vi de :) de var så skönt. :) Han berättade att igen ur deras klass ska på mösspåtagningsbalen. (vilket jag inte helelr hade tänkt göra). så de skulle nog kännas branog mkt mupp o gå dit med "bara" våran klass. Så jag o Clarre ska ut på krogen istället :P haha De är mer passande för oss tycker vi. :P De är en kille jag kommer att sakna iaf.. Dom är få men dom som kommer att bli saknade ligger nära hjärtat.. Men han o jag ska ju på crusingen i hammarn har vi ju bestämt idag :D så jag kommer jju få träffa honom rätt så snart efter studenten iaf. nice nice :)

Är less på allt just nu.. Skoltrött tro? Sen är de en massa mer skit som ligger o tryter.. och han gör inte de hela så mkt enklare.. suck. jag trodde faktiskt att han var annorlunda och inte som alla andra as.. Men han är ett as han med.. precis som alla andra..

Jag förstår ingenting.. Du gör mig bara förvirrad.. Men varför ska jag bry mig? Ska leva mitt liv o skita i dig tror jag. Blir nog bäst så faktiskt. Du på din sida planeten och jag på min. Och aldrig mer träffas igen. Brabra, då var den planen klar. Ha ett fint liv, tack o adjö.

Suuping ala lördag :P

Goodbye from now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0