Ledig idag egentligen

Men jag körde 43:an istället :P Har som apu den här veckan o vad ska man göra när alla går i skolan o jobbar då? joo man följer med o köööör :) råkade tyvärr somna efter att jag hade ätit så jag missade några mils körning  menmen. längtar faktiskt tills man får ut släp kortet. bara dra iväg helt själv. nog för att de nästan är som att man är helt själv för J säger inte så mkt. haha. Tänker lite fel när jag ska ta korsningar osv. tar för hög växel, men de är ju för att de funkar ju med 500:an som e trimmad :P men de orkar inte 480:in.. menmen. man lär sig av sina misstag.

Var som till Härnösand idag då, kändes lite otäckt i början, ny stad, nya vägar osv. Men de gick tokbra :) Är riktigt nöjd över mig själv. Tog det lugnt o kollade läget :)

Tänk om jag fick va hemma o köra med J varenda dag? Slippa skolan.. Känns som att jag inte orkar med den riktigt.. eller jaa de är ju inte bara skolan heller.. vill inte träffa honom igen heller..

Äh promenad kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

460!!!!!!

2008-04-21 @ 19:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0