Löööördag

Jahopp jaa idag har man.. Sovit :) Vaknat... :( Haft ont i huvudet, vem var de som drack igår egentligen? haha. Eller är de nå konstigt med vattnet borta i Dockmyr? :P
Va ju som dit en sväng igår/inatt o kollade in läget, träffade två av kusins arbetskamrater, visst jobbar ni alla tre där? jag tror de iaf men de var iaf mkt trevliga flickor :) Sen var de en massa annat folk där, träffade på två harar på vägen hem, men båda lever :) dom stannade i dikena, duuuuktiga harar. Här vill vi inte ha harmos. :) Gjorde dessutom som S sa, jag tog det lugnt hem. :)

Har handlat idag, varit till mormor o fikat :) mumsmums. Fick även en klackring efter morfar :) Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra med den om jag ska göra som mamma säger o förminska den o ha den själv eller om man ska göra som mormor säger o ge den till en fjås :P haha.

Näe de tåls att fundera över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0