öh jaa.

Jaa jag har ju osm inte skrivit på ett tag, eller joo jag skrev ett inlägg tidigare idag men alltså inte förut i veckan direkt.. Har som haft fullt upp :P

Körde måndag o tisdag med J. mkt trevligt, gick bra faktiskt.
Åkte upp till Kiruna fram o tillbaka onsdag, torsdag o kom hem idag vid två. Skavsår i arlse efter att ha suttit still i flera dar? öh jaa. haha :P

Va btw full o tokig förra helgen, undra om jag har skrivit om de förut? jaja, jag skrev iaf ett sms till han om att han var ett as osv..
Men jag börjar få lite ångest över de nu.. Man kanske ska skriva ett sms o förklara sig? varför man skrev så osv.. Ska man de? O allt känns så fel... Alltså jag tror inte på att ett förhållande eller nått sånt skulle funka mellan oss, de har jag redan släppt tanken på.. Men jag vill fortfarande att vi ska va vänner.. Även fast jag råkade skriva ett sms med jaa sanningen.. De var ju så jag kände.. o har känt ett längre tag nu.. Jag vill bara att allt ska va som när de bara är du o jag.. ska de va så svårt..? Tydligen så.. Äh jag tror jag skiter i de här..

Titta framåt istället, sikta o skjut.

Framtiden: Jag tar studenten. Med bece. Jag jobbar. Läser vidare, grävmaskinist i fyra o en halv månad. Jag jobbar ännu mer. Fyra år senare kanske man drar upp till Aitik, vad sägs om de? De är långt dit, men man tjänar bra o man får göra ngt annat för en stund.

Näe, ska gå o snyta mig igen.. Är ju som sjuk. Tack o hejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0