Opepp

Känner mig riktigt opepp idag, har inte haft lust med nånting faktiskt.. Hade ingen lust o åka upp till Berge, men gjorde de ändå, hade ingen lust att köra hem en av lastbilarna vilket jag inte behövde efter många om och men. Vilket var skönt för de var tok halt ute.
Och jag blir så arg på er, ni är så falska så hälften vore nog. Ni beteer som att ni skulle va jätte bra kompisar men om sanningen ska fram så hatar ni varandra. Gaah. Puckon.
Orkar inte bry mej längre.

Åh jag som var så glad o hade överenergi till hundra o nu bara poff allt boojta. Är trött, less o inte så glad längre.. Är nog kanske "bara" vatten o mat brist eller? Jag hoppas de iaf.

Försöker ragga ngn som är sugen på pizza.. Ngn som är de? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0