Sool :)

Massor av sol ute idag :) o jaa man kan ju undra varför man sitter inne då :P meen de är ju faktiskt såhär att jag o Carolina gick hem från Furulund idag :) mkt bra gjort av oss, vi är riktigt duktiga :)  o jag har faktiskt balkongdörren öppen o persiennerna uppe :) ska dessutom ta mig en promenad sen hade jag tänkt :P

Såg för den delen att jag råkade stava horoskop fel på de där förra inlägget.. o jag höll faktiskt på att göra de igen nu. Går tok bra för mig att stava eller inte.

Men de där horoskopet, e stämmer som in, iaf för mig. Ettan, tvåan, trean, fyran, femman hoppas jag på, sexan stämmer nog helt o fullt faltiskt, jag har aldrig tänkt på de men de stämmer in väldigt bra. sjuan har jag ingen aning om än. åttan stämmer fullt o fast. nian stämmer också. o tian hoppas jag slår in.

Näe nu ska jag ringa ett samtal så jag skriver väl en rad lite seanre om jag orkar, har tid, kommer ihåg, o har ngt intressant o skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0