Tihi

Livet känns rätt skönt, inte rätt skönt utan riktigt skönt. För ni skulle bara veta :) Livet är bara så jävla underbart känns de som just nu, vårkänslor igen eller? Får skylla på pollenallergi som vanligt :P Nog för att de inte finns ngt grönt ute just nu utan allt är bara vitt. Men de gör inte mig så mkt faktiskt. Har en sån där sprudlande glädje ikroppen som gör att man har energi för hundra, en sån där sprudlande glädje som jag mest bara har när jag är riktigt kär i vanliga fall, men den här bruden är inte kär, utan bara jag vet inte. Knepigt är vad de är, men rätt underbart.

Skulle göra allt för att få komma tillbaka till förut idag, igår o så. :)

image4

Life <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0