Today

Idag har de väl inte hänt allt för mkt, var till hammarn, handlade.. kollade på linnen men hittade fortfarande inte ngt.. va till mormor :) alltid kul o träffa henne. önskade att alla va lika som henne när dom blir gamla.. så skönt med ngn som är klar i knoppen..
sen så åkte jag o mor hem. där satt farbror o väntade på oss. :) åt middag o fikade med honom.
har sen krattat, kollat in när mamma har gjort en "skagentårta". Fått sms från han. o de är som att han inte alls bryr sej i att jag har kallat honom as, skizo o skitstövel.. han bara skickar på som att inget har hänt.. o jag blir arg samtidigt som de är skönt.. allt är så förvirrande just nu.. är så less på allt.. har total lessnat på lastbilar.. skulle kunna spy på dom faktiskt.. är less på gnälliga chaufförer.. de är som aldrig bra, vädret är inte bra, körningarna är inte bra osv. o då blir jag less..

men nu börjar ugly betty igen så nu har jag inte tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0