Tystnad!

 Idag har man varit duktig o jobbat med skogsarbetet.. suck vilket jävla arbete.. är ritkgit less på det redan.. finns ingen bra info om den nånstans..
 Sen så har man varit iväg o fått tittat på Varg :) var en helt okej film, ingen sån där man vill se om och om igen men helt ok.

Kom sen hem till lägenheten och dom håller på o gör om i den bredvid min.. suck.. Så där borrade dom för fullt när jag kom hem.. Till slut vart jag så less så jag tog mig en promenad. O när jag kom hem från de var de helt tyst :)
Så jag tappade upp ett varmt o skönt bad, o sen började borrandet igen! faan har dom inga normala arbets tider? De här var ju vid halv åtta eller nått. Men de tystnade rätt fort som tur va. Sen så var de lugnt o skönt. Tills grannarna ovanför började spela musik! Faan, nog för att man får spela fram till tio men man behöver väl inte spela så att hela betonghuset ska skaka, eller har jag helt fel?!

Eller så är de bara jag som börjar bli gammal.. Är så satans less på de här "lägenhets" livet så blääää.

Näe tack o hejj från mig, jag ska nacka nån granne nu. HejkiPejki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0