....

Har ingen bra rubrik.. Jag haaatar rubriker ;) (hata måste sägas utdraget o med ironi).

Va till Ellen igår, mkt trevligt, vi åt stekt lax o romsås o nyplockade potatisar :) muuuuums.
Sen vart de film tittning med loulou till missinassen, sen kunde vi ändå inte sova utan låg o pratade hur länge som helst o sen upp kvart i fem imorse eftersom vi skulle hämta Hans i Bräcke när han kom med tåget.

Sen vart de så att vi slappade o åt frukost framför tvn, tittade på Elena, mkt bra film :)

Har sen varit in till stan idag med ellen o syrran :) trevligt värre. köpte mig ett par nya skor, blåtott till datorn, en myströja (en vit som antagligen kommer att va svart snart), lite mat, dricka, chips, godis, vart på apoteket, köpt en ny mal till akvariet, headset, ny ridhjälm en sån med sammet, ville alltid ha en sån när jag va liten o red så nu vart de en sån på äldre dar :P
vad mer köpte jag? en pizza :D på reveljen :D *mm, smakar smaskens* ;)
Jooo jag tankade fullt också, om de nu ska räknas in.

Har inte hunnit o funderat så mkt på dej idag.. Känns rätt bra.. Men på söndag blir de kyrkan o prästen kommer att säga att du är död.. kommer man att börja lipa då eller ska man va "stark" o hålla ihop? inte visa någonting?
Är sjukt ledsen när jag tänker på dej.. orkar inte med mig själv eller skolan.. önskade att jag hade fast anställning just nu.. önskade att jag fick sätta mig o köra i timtal i en lastbil.. saknar dom också.. försöker att tänka mer på den saknaden än saknaden efter dig.. för en dag kommer jag att köra igen.. meen jag kommer aldrig få se dig le igen..
Bestämde mig iaf för att gå till kyrkan på söndag för att christopher tyckte de.. han trodde jag skulle ångra mig annars.. så kyrkan på söndag klockan elva.. hoppas de inte blir allt för jobbigt bara...
bara så du vet kommer jag att lägga ner din themugg i din kista, kommer nog att skriva ett brev också.. o jag ska lägga ner dom själv så jag får se dig en sista gång..

:´( <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0