Kräftor.

Japp de ska de bli ikväll :D muuuums :D ska bli tokigt trevligt med lite middag o lite bra sällskap o liiite gott o dricka ;)

Sitter då för tillfället här.. bredvid en enorm godisskål.. meeen jag har bara ätit typ fem stycken ur den ;) Har ju varit duktig förut o varit ute o gott i typ två timmar med rex *stolt* o hostade inte ihjäl mig.
 Va ut o red igår, gick ganska bra de också. skrittade bara i skogen så de va ju inte direkt ansträngande. meen skönt. älskar att komma ut på hästryggen eller med hund. hade helst gjort båda två samtidigt meeen jag vet inte om de skulle funka så bra med våra hundar.. får skaffa en egen som inte har ngr problem med o följa med överallt :) är sjukt sugen på en egen hund, sjukt sugen på att flytta till ett eget ställe som bara är mitt, eller jaa jag kan tänka mig o flytta dit också.. men då är vi två om de beslutet.. vill ha en eller två egna hästar.. men vilken ras? finns sjukt många fina.. o så är dom ju så dyra.. må faktiskt ha fast anställning innan de blir ngn häst iaf.. o så borde jag rimligtvis veta vart jag ska bo vid de laget så jag inte smackar upp världens stall o sen bara neeeej men du, jag vill nog inte bo här längre, eller kan inte.. eller nått sånt. hmm. tänk om..

Önskningarna är många..
Men ingen av dom sägs högt..
Rädd för skratt..
Rädd för att bli sårad..
Rädd för att ingen ska förstå..

Nääe, de va väl allt för den här gången då, ska hoppa in i duschen en sväng.
Tack o adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0