Lördag.

Oj vart har tiden tagit vägen egentligen? Jaa de har iaf gått alldeles för fort menmen. de är som vanligt ;)
Första skol veckan är avklarad iaf :D Jag tror att de går bra iaf, gör som jag alltid gör, tvärtemot hur alla andra skulle ha gjort det men får till samma resultat. :P Känns bra iaf, har nog gjort rätt grej tror jag.
Går då halv åtta till fyra o är ledig fredagar :) sååååå skönt :) En extra dag att få sova ut o göra de man vill göra på :)

Släkten från Fränsta är här uppe :) Va igår iväg på typ släktmiddag i Håsjö, trevligt trevligt va de :)

Just jaa, i torsdags va jag ju på yran också :) Skojjskojj :) hämtade upp Beccs i Torvalla o umgicks med henne på kvällen :) vi va stor o lill mamma åt syrran, sara o camilla :P

Har idag hunnit med att va ute o rida, lagt in lite bilder på bdb, pratat med honom :) Hmm. har nog inte hunnit med så mkt mer faktiskt haha ;)

Vad mer ska man skriva då?

Nääe vejt int. Har kollat lite hästar nu så nu är jag nöjd ;P hejkipejki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0