Öh jaa..

vad ska man säga?

Nora helgen var underbar :) Fick mig en liten semester där :) trevligt folk, bil åkning, stad osv. ska berätta om allt en dag när jag mår bra o verkligen kan lyfta fram allt de trevliga som hände där o hur fint de va, öven fast vi bodde på ett hotell med inredning från 1870 ;) hehe. Skön säng var de iaf. ;)

Kom hem i söndags kväll, hade känt på mig redan på lördan att allt inte va som de va, visst mormor låg på sjukhuset, ingen visste nått, men jag va inställd på att hon skulle komma hem. Meen, så vart ju itne fallet.. Hon dog där... Min mormor.. min mormor dör inte.. förstår ngn känslan?

Orkar inte skriva ngt mer om de nu.. Men nu vet ni vad som har hänt..

Kommentarer
Postat av: F.d. sambon

<3!

2008-08-20 @ 00:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0