Söndag, slut på helgen..

Så imorgon är det måndag igen.. Vart tog helgen vägen? Har haft en tok skön helg, lite sena kvällar kanske bara ;P börjar faan bli för gammal.. haha.

Du fortsätter att göra mig ledsen.. När ska man egentligen inse att de bara är att skita i dej..?
För du kommer bara att göra om samma sak om o om igen..
Känner just nu bara för att stor lipa.. Men jag har redan gråtit allt för många ggr på grund av dig..
Vill inte bli sårad nå mer.. Vill inte få nå fler förhoppningar.. Jag vill bara att allt tar ett slut.. Direkt nu..
Men så fort jag har börjat gått vidare kommer du tillbaka o är så underbar.. Lovar en guld o gröna skogar..
Men när allt nästan är perfekt så händer det nått.. Du blir kall o stel o slutar svara.. Varenda gång..
Jag önskade att du visste hur allt känns.. Då hade du kanske inte gjort som du gör hela tiden..

Orkar inte längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0