Julstök.

Japp nu är man upp i allt de jaa. Ojoj. Har som haft lite fullt upp o glömt att blogga, okej har väl kanske inte heller haft de rätta suget.. Menmen nu sitter jag här iaf.

 I lördags åkte jag hem till Ellen i stora stygga Vallsjön ;) Där vart de julkalas med släktingar till henne o god julmat :) Tvillingarna var iaf sötast av alla, goungar :) Har inte lagt in bilderna från mobilen heller så ni får inte se dom nu heller.. Dom tyckte att de va rätt roligt att ta en massa kort tyvärr var dom inte stadigast på handen menmen, man kan inte kräva de av två femåringar heller. Dom va riktigt duktiga på att bowla på wii btw. Helt otroligt hur duktiga dom va, första gången dom spelade o dom satte strike efter strike. Ojoj. Dom kommer att bli livsfarliga ;) 
  När alla hade åkt hem fortsatte jag o Ellen o dricka grogg o spela MarioKart till typ två. Kom in i köket o såg ett berg av glas som behövdes diskas.. Suck. Vi kollade diskmaskinen och den va full i rendisk :) Så ut med all den disken o in med den nya. Kan ju lova att Loulou va glad på morgonen när hon såg att alla glasen va borta från diskbänken. Alltid skojj att göra ngn glad :) Haha jag kom o tänka på sen när vi la oss så sa Ellen att hon inte va trött, joo men visst vem slocknade efter två sekunder? Inte jag iaf haha.

 Vi vaknade väl upp vid nio tiden o låg o halvsov o snackade då o då till tio då vi pallrade oss upp. Vart lite frulle o ut o stoppa i motorvärmare, nästan tio grader kallt så. Sen så hamnade vi framför tvn, wii igen ;) Öppnade upp lite banor åt Loulou o så.
 Annars tog vi de rätt lugnt, åt tidig middag då Ellen skulle iväg o jobba. Så vid halv fyra åkte vi, hon på jobbet o jag hem.
 Städade mitt rum när jag kom hem, dammtorkade allt dessutom, triiiist värre men behövligt. Sen vart de en låååång promenad. Rätt nice förutom att jag fick snö i ögonen hela tiden, jääävla blåst.. Och när jag kom hem hade pappsen bonat golvet mitt :) 

 Vart dålig sen.. Varför vet jag inte, kanske va de för godisarna jag åt.. Vem vet? Fick inte sova riktigt förrens tjugo över fem imorse.. =/ kan lova att jag va branog utmattad..
 Klev dessutom upp halv nio för att känna efter om jag fortfarande va dålig ifall de hade blivit värre eller så.. Vilket de inte va, men mammsen åkte ner på byn o handlade blåbärssoppa åt mig :) allt för att jag inte vågade äta.. Så jag drack de o halvsov framför tvn i flertalet timmar sen.
 Så på eftermiddan frågade mamsen om jag skulle följa med på hammarn o handla, kunde ju stanna i bilen om jag inte orkade med att gå i affärerna. och jag kan ju lova att de va en helslut bettan som åkte hem sen, bara levt på blåbärssoppa hela dan o sen va på ica med en massa idioter.. Ingen bra kombo. Skorna jag va ute efter var för övrigt slutsålda SUCK! Meen vi ska till ösd imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ahh, du borde åka till stan med mig ju, då jäääääävlar hittar man skor kan jag lova ;)

2008-12-29 @ 00:06:29
URL: http://zebratouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0