Snart helg, snart helg.

De är vad jag intalar mig på jobbet.. haha. är sjukt trött om dagarna.. sover alldeles för lite har alldeles för mkt roligt att göra..

Igår jobbade man tre timmar :P sen va man till stan o besikta bilen :) gick igenom :) "Hygglig bil du har"  de va min besiktares kommentar om min bil. haha.
Handlade lite med mamma o syrran, åt o så.

Åkte hem, va till fia o sara :) vart glass o kladdkaka :) muuuuums :D

Sen kom kusin o då vart de badning på Övsjö, kaaaaaaallllttttttttt! Brrr. Men jag tog mig i *stolt* nog för att marie fick komma o leda ner mig i vattnet haha men ändå :P första doppet för iår.. Känns dåligt faktiskt, att jag inte har badat förut.. Meeen har man blivit en badkruka så har man :P ska iaf försöka bättra mig, jag lovar. "De är sååå coooollt med vågor" bästa kommentaren på hela kvällen :) snart 25 o kan låta lika exhalterad som en femåring, tuff kusin man har :)
Stackarn skar sig även på hälen.. Hoppas de blir bättre snart..

Har iaf jobbat idag, har ätit tidig middag, pizza :) ska iväg o rida en sväng sen :P få bort lite fett som man har stoppat i sig :P hehe Ska även hjälpa tina med laika o indra :) skojjskojj.

Nääe, ska nog byta om nu. Hejkipejki.


Jag tror inte vi tänker lika...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0