Söndag..

O snart slut på helgen.. Vart faan tar tiden vägen.. de schiscar ju bara förbi hela tiden.. Menmen. Två veckor kvar på jobbet sen jäävlar är de slut o sen börjar man skola istället :P

Va ute o red en sväng igår :) mkt trevligt, Tösa vart lite vill tro ja. haha. hon är inte van att rida den turen jag gjorde ;) så vi hade ett liiitet bråk ute på hygget haha. Men jag fick som jag ville till slut. o sen gick allt finfint :) sen hjälte jag Tina med Laica, gick rätt fint ändå. vart rätt så svettig efter att ha hoppat undan för hennes anfall haha. Men dom tre sista varven gick finfint :)

Sen va man iväg på teater då :) Mkt bra teater, jag hoppas ni andra har varit dit :P



Vad mer ska jag berätta då?
Hmm.. bra fråga..
Joo jag ska till fia sen o äta kladdkaka o spela tvspel antar jag :P hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0