Tuesday.

Råkade somna om imorse... Kvart över fem vaknade jga med ett ryck, vilket inte gjorde nånting egentligen. för jag kom ju inte försent eller så. meeen bara grejen att sova mer än att man har tänkt sig. Har dessutom haft världens skallebank hela dan.. menmen. man överlever väl antar jag. Har iaf tagit mig en ipren nu så jag hoppas den börjar verka snart.

Kände mig tok duktig igår som la upp alla bilder på min bdb :D *stolt* har som inte orkat satt mig ner o gjort de förut.. Men igår så :) fixade även med veden igår, hjälpte Tina med Laika o Indra :) De va spännande, vi gjorde markarbete med Laika o började med tömkörning med Indra :)

Ska nu iväg med syster o köra lite häst :)

Tack o hejj från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0