Två dar kvar!

O det börjar närma sig.. Med rekordfart.. Faan som det känns nu hade jag nästan gjort vda som helst för att få stanna o jobba med Jonas o Leif ett par veckor till.. Så sköna människor :)

Känner mig lite förvirrad, ledsen, ensam.. Samtidigt som jag känner mig glad, och som en i gänget överallt. Alltså på jobbet är jag så glad, livet leker, jag har nog aldrig skrattat så mkt på en o samma dag som när jag är o jobbar.. Men när man kommer hem försvinner allt de där o man känner sig lite ensam, förvirrad för att känslorna o skallen inte riktigt kommer överens hela tiden.. O ledsen för att jaa för att han är pucko o jag är nog rätt pucko sj o så vågar jag inte..
 Jag önskade att allt vore tok enkelt, att inga problem fanns.. Meen så fungerar inte den värld vi lever i tyvärr..

Solen skiner fint ute o här sitter jag.. borde egentligen skämmas.. Men är man ute hela dagarna tycker man att de är rätt skönt att komma in o va inne ett par timmar om dan också.. orkar inte göra ngt åt min bonnbränna idag heller.. det blåser faktiskt :P hehe.

Nääe göra annat kanske? ojaa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nåt om fyra och åtta veckor? Du måste haft tomtar på loftet! :D

2008-07-23 @ 17:02:53
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0