Det är över nu!

Känns helt sjukt.. Imorgon är det ingen skola.. utan imorgon ska man iväg o prata jobb, ta ut körkort ringa puckot i Bräcke osv.
De är ju skönt samtidigt som de är såååå deprimerande.. Har kollat igenom lite bilder från dagarna innan studenten o under studenten o man blir nästan gråtfärdig.. Jag trodde aldrig det skulle kännas så här, jag trodde, eller jag vet inte vad jag trodde men jaa. Livets gång lär de ju va.

Har som inte haft tid o skrivit ngt under veckan :P har haft fullt upp. Meeen jag kan ju kanske ge er en summering av veckan iaf.

Måndag: Va på skolan en sväng på morgonen, åkte sen ner på stan o träffade Ellen o Hans :) åt lunch på Sammuraj med dom o stökade på.
Åkte sen till Svensta med Beccs o hennes mor o träffade folket där. Åt pizza där borta :P
Sen åkte man hem, va väl hemma runt tio, fick mina flak då :P
Åkte sen ner på Österäng o umgicks med en massa folk där, mkt trevligt, även fast jag va nykter den dan :P Jag, Lillan o Tessan mobbade en stackars dum elare som skulle mucka med Hummer. Ojojojoj, de där kunde ha slutat illa fkatiskt.. menmen, de hela ordnade sig o kompisen till elfjanten dängde på en annan kille. Va väl hemma runt två på natten tror jag.

Tisdag: Va ner på stan från morgonen, åkte sen upp på skolan o åt brunsch. sen gjorde vi inte så där tokigt mkt uppe på skolan, åkte på Lillänge med Carolina o kollade på skor o åt tidig middag där med henne.
Åkte sen hem o halvsov ett par timmar på soffan, träffade sen Lillan o åt seeen middag haha. Sen drog vi ner på Österäng o umgicks med en massa folk där. Vart fylle hungrig på natten o åt kebab på Istanbul :P fick dessutom gratis dricka o billigare mat för att jag hade på mig studentmössan en snabbis :P Jag o Elias kom väl hem efter tre ngn gång tror jag.

Onsdag: Va upp på skolan o grejade, lyssnade på pojkarnas presentation om Canada. Sen drog vi på skjutbanan o sköt lerduvor :) gick väl inte så där tokigt bra, men de va trevligt :) åt hamburgare o grejs där. :)
Sen åkte vi tillbaka till skolan o fixade med flaket o hade vattenkrig med lärarna :) skojjskojj. "De går inte att blöta ner mig ngt mer för de är som att försöka att dränka en fisk" Bertils kommentar haha.
Drog sen hem en toksnabbis o hämtade öl :) åkte sen på Max o köpte faktiskt sallad idag, orkade inte med ngn varm mat o onyttig mat längre :P
sen åkte vi upp på Furulund igen, drack öl o fixade ljudet :P mkt trevligt. sen åkte vi ner till Pålsson en sväng o sen vart det Österäng. :) Kom hem sent även denna natt..

Torsdag: Träffade på pojkarna på skolan halv åtta på morgonen, vi skulle egentligen inte börja förrens halv nio meeen vi ville träffas en stund innan o dricka ngr pilsner :P Sen vart de brus med tilltugg. rätt värdelöst egentligen. menmen. träffade mentorerna osv. fick igen ett brev som man skrev i ettan till sig själv haha rätt så roligt, tyvärr hade jag inte fixat de där med snygg o sportig bil tills nu :P haha
Sen vart de korttagning osv. Drog sen till kyrkan, jag o Carolina delade på två pils medans vi väntade på att få åka, nervösa eller vad? Kyrkan gick fint, godkänd i varenda ämne osv. Lärarna hade gjort en sång till oss o grejer :) Jag Wessel hittade till en toa till slut efter kyrkan :P haha ölen hade runnit igenom oss då :P o nervositeten släppt. Sen vart de plakat, blommor osv utanför. Syrran tog nå kort på mig o jag tok fula mig o fick morsan att asgarva vilket resulterade i att jag tok garva med o allt släppte så de va tok nära att jag skulle ha börjat tok böla där ute haha.
Sen vart de flakåkning, roligt den första timmen men sen vart de bara varmt o jobbigt egentligen, drack en öl o en liter vatten typ haha. ville faan inte ramla ner från flaket heller.
Gick sen ner på stan o köpte plåster haha. hade liiiite skavsår bara.. sen åkte vi hem till lägenheten o satt där i kylan o åt lunch :D vi i familjen alltså, tok trevligt :) sen drog dom, ellen, emil o anneli kom förbi.
sen drog vi fyra ner på österäng men vände, för där va polisen o hade noll tollerans eller vad de nu heter. drygt. så vi mötte upp clarre, hummer, chris o nå fler o så satt vi i parken ovanför dubbelrondellen istället :) sen kom en massa annat folk dit, vart lite allsång för hurtig hade med sig gitarren :D jag har inte vetat under tre års tid att han är så duktig på att spela gitarr heller. menmen. ngn gång ska man ju få reda på det :P insåg att jag egentligen borde ha blivit bartender för jag gör världens godaste grogg :P haha. Becca kom även förbi :D fick studentpresent av henne o världens sötaste kort, vart tårögd o va på väg att lipa även då haha. allt blev så känslomässigt.. De va som att man insåg att de kanske va sista gången man träffade pojkarna i klassen då.. o så.
Sen vart de österäng en snabbis, träffade på lite folk som skulle med på trappan. drog sen till trappan o va där i typ två timmar eller nått.
Efter de va jag o ellen rätt så trötta så vi gick hem. va väl hemma efter två ngn gång o åt mackor o drack vatten :P

Fredag: Klev upp tio, plockade ihop nästan alla grejer i lägenheten, tog ner gardiner osv. va iväg o handla o tankade en snabbis. drog sen hem o hade studentmiddag :) mkt trevligt, tack alla som kom :)
Va uppe sent, hjälpte P-A o ta in pascha tillbaka till hagen... utbrytar drottning.. Kom i säng halv tre-tre.

Lördag: Vaknade upp av sms kvart över nio. Klev upp, åt frukost, löste melodikrysset. Jag o ellen packade ur bilen alla grejer. stack ner o handlade på ica. drog till vallsjön o hade studenfirande för ellen där :) mkt trevligt även de :)
kom i säng runt kvart i två eller nått sånt.

Söndag: Vaknade sex imorse av att ellen satt på min sängkant, sen kröp hon även ner o så sov vi skavfötters fram till halv tolv. :) faan va skönt de va o sova :D åt brunsch. tittade på aristocats som småflickorna hade satt igång. åkte sen hem jag o fia. har sen bara slöat ätit o suttit här :P

Så de va en liten summering av dagarna mina :P
Hååård vecka.

Men nu är jag rätt less på att sitta här så tack o hej från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0