Helg Helg Helg :)

Kan de bli mkt bättre än att det är helg?
Nääe tror inte de :P

Jaa igår så va de ju så att man jobbade då, va på returhanteringen för stolp. Mkt sol :D snygg bränna.. stackars ansikte..
:( de gör ont idag för jag råkade klia mig vid ögat typ med kreo på fingrarna.. typiskt obra.. har till o med fått ett rött märke.. skit snyggt.. eller så inte.. menmen.
Sen så va de till o åka hem o ta emot gäster :) Fyllde som 19 igår :) grattis till mig själv i efterskott då. Joo tack o tack.
Hade en mkt trevlig dag tillsammans med släkt o vänner. vart väl lite tokigt trött efter tio kanske.. haha. men kom inte i säng förrens efter tolv.. tvär slockna o sov som en stock till sju imorse.. jag som hade tänkt sova tills minst nio.. menmen. That´s life. Meen iaf, tack för alla sms, uppvaktningar, att folk kom o presenterna dessutom :)

Har idag då klivit upp alldeles för tidigt då.. Tittade på Arn, helt ok film faktiskt. Trodde sämre om den om jag ska va ärlig. Åkte sen till Fia o spelade Mario cart :) tjoho, tok roligt :P Hon tror att dom på Nintendo skulle bli häpna över alla mina fiiiina uttryck när jag spelar :P haha Drack the o hade en trevlig förmiddag tillsammans :)

Ska i eftermiddag åka till Fränsta o gratta Bolle :) ska bli trevligt att träffa alla där nere igen :)

Hmm. ska man skriva för otroligt roligt nu då?

Nääe kommer int på ngt. Så hejsvejs.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0