Tisdag, varför inte helg?

Är tokigt trött.. Är alltid trött efter jobbet men alltså jag höll inte på att ta mig upp imorse.. kom in på stolpen tio i sex imorse :P haha Pirken o gubbarna hade börjat fundera över om jag hade bytt till nattskift eller hur de va när jag aldrig dök upp haha.

Har gått sådär o kört idag.. Jag tror jag är för trött.. Allt blir lite fel då. Meeen jag har inte gjort ngt stort tabrasch än :P Backade bara på ett paket med små stolp idag med Libern :P Vilket inte hade hänt om inte jag va tvungen o hämta vagnen som TL hade parkerat på ett puckat sätt! o de va samma vagn som jag höll på att lossa en timme tidigare som var tok nära på att åka rätt in i Libern haha. "De hade inte varit första gånget ngt sånt hade hänt om du hade lyckats" som Mangen sa :P Så jag hade ju inte behövt känt mig så dum ändå då om det hade hänt.
Fick lite hjälp att få vagnen på rätt köl när jag skulle ut med den :P Jehä kom o flyttade den med gafflarna på traketorn ;) haha. Ibland har man ju bara tur med gubbarna :)

Hade världens härligaste dröm inatt... Jag drömde de va helg.. Men inte då, klockan ringde fem imorse.. o jag vart så ledsen så ledsen.. funderade faan på att somna om o skita i allt meeeen snålheta kom ju fram o jaa de är ju pengar haha.

Fick semesterersättnings papprena idag då :P Kommer in en liiten slant imorgon :) De tackar man inte nej till inte :D skönt att man jobbade förra året så man får lite pengar nu också :D moahaha, pengar pengar pengar. :P

Ska även få nya jobbarskor :D kan ju kanske va bra när de antagligen är dom som jag har just nu som ger mig noll känsel i tårna.. fattar inte varför.. Kan de bli så om dom är stora frami tårna? Jag har då ingen aning..

Hmm.. Nääe ska nog ta o kolla in nå hästkrakar nu istället :P o en dusch ska de bli, men sen blire faaan i mejj sängen :)

Tack o adjö.

Önskningar. Förhoppningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0