...

image2

Jag trodde alldeles för mkt igen..
Jag trodde de var annorlunda den här gången..
Ledsen tror jag kommer att bli, ännu en gång..
Men jag kommer att resa mig igen,
med ännu mer kunskap än förra gången och gången innan de..
Jag kommer att repa mig.
Men de kommer att ta långt tid innan jag kommer att kunna känna på de här viset igen..
Du ska ha tack för att du berättade hur du ville ha det..
Du öppnade verkligen mina ögon..
Nog för att jag gärna hade velat leva kvar i min lilla värld..
Där du är mannen i mitt liv..
Men jag tror de är bättre att leva i den verkliga världen där det mesta är kallt o kantigt..

image3

Jag ska låsa in mitt hjärta i en ask..
Kanske för all framtid..
Just nu känns de så iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0