Hem ljuva hem.

Kan då inte sova så då satte jag mig här istället, de är ju typiskt när man väl får sova ut och behöver sova mkt då vaknar man tidigt.. jaja, inge o göra åt. Kunde ju inte ligga o tjura till dödagarna heller :P

Jag funderar på om man kanske ska börja räkna på de nya mattekapitlet.. har som bara två kapitel kvar sen är duktiga Bettan klar med matte B och då har hon 50poäng mer i slutbetyget än dom andra i sin klass :)

Min feber har btw gått ner :) Har inte tagit ngn alvedon än iaf, känner mig inte yr eller så, så de är väl på bättringsvägen :) har ju som inte tiiid o va sjuk.

Vad mer för intressant ska man skriva tro? Näe kommer inte på ngt.

Men tack o hejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0