Påsken är slut

Jaa, då var en hel lång helg över.. Ojoj, vart tar tiden vägen egentligen?

Har då varit i jaktstugan hela helgen :) med familjen, morbror o hans sambo. Har anglat, fiskat osv. ätit en massa ;P sovit lite. Tidiga mornar o sena nätter vettni :P

Har även hunnit varit iväg på dop :) Kusin barnet mitt =) Tänkte lägga upp en bild på henne meeeeen datorn tycker inte om min telefon.. så den stänger av alltungefär o är bara helt cp..

Så bilderna jag tänkte lägga upp på min bdb måste jag vänta med tills datorn har blivit normal igen..

Spännande rykten har kommit fram också. O de var inget jag hade en aning om. Spännandespännande vill jag lova. o inte får jag nån reda på vart skiten kommer ifrån..
Börjar som bli less på folk som tror så mkt men inte vet ngt.
För om de är ngn som undrar så har jag mitt på de torra om jag vill. Men den stora frågan är ju om jag vill ha det så eller inte. Så varför ska folk då tro en massa som inte är sant då? Suck.

Jaja, de här skulle inte bli en sur o tvär o deprimerande blogg inte. De var ju därför jag skaffade mig en ny o raderade min gamla så nu ska de bara bli glada miner framöver :P


Hade iaf en tok trevlig PåskHelg :)


Tack o hejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0