Segt

Jaa då sitter man på skolan då.. Har varit här i 45minuter nu o har fortfarande inte tagit mig iväg till stugun så nu börjar jag bli less. vad var de för idé att jag klev upp tidigare om vi inte ska åka tidigare då? Jävla drygt.

Lastbilen står ute på gårn o är igång o startklar.

Plus att min frukost ligger ute i lastbilen o jag orkar inte gå dit ut o hämta den.. Utan den hade jag ju tänkt käka på vägen till Stugun. O jag hade faan varit framme för länge sen om jag hade fått åkt kvart över sju.

Menmen. skit i mej då. jaadå. Nu är jag less.

och snart är de lov, igen :P ska faktiskt bli skönt ännu en gång. Behöver komma ifrån då och då..

Fick btw veta av Örjan igår att jag är klar med körningen "framåt" för ce :) så nu är de körningen "bakåt" som måste finslipas.. och de gick ju bra igår.. eller inte.

jaja, nu har jag skrivit ngt gnälliga rader iaf.

Tack o hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0