Fortfarande onsdag.

Fast nu är man hemma o inte på skolan :P
Fick klart två saker idag iaf. Ngt positivt, försökte mej på backningen men jag var på för dåligt humör för att ens kunna koncentrera mig så de sket sig.. ska backa hela eftermiddan imorgon..
sitter just nu o pluggar lite bromsar.. ska göra säkerhetskontroll o funktionsbeskrivning med Johan imorgon så de är bäst man pluggar på liite :P
ska även byta däck imorgon, även om inte ngn lastbil bheöver de ska det bytas! jag kan såå gärna så ta av ett däck o sedan sätta på det igen så de så.
jaja, nog om de va? eller? de tar ju som upp hela mitt liv känns de som.. skola hit o skola dit. ska plugga i helgen, ovanligt va? jag pluggar aldrig nejnej. jag börjar faan bli less på ne.. menmen. 21 dar kvar.. ojoj.. vars tar tiden vägen? var de inte igår som vi träffades för första gången tro? undra hur alla kommer att se ut om tio år :P o om dom jobbar kvar som chaufförer. hur många olyckor vi har lyckats med osv. för ngn av oss måste ju lyckas göra ngn större tabbe, eller hur? alla kan väl inte klara sig eller? o fråga mig inte hur jag kommer på dessa saker, utan allt som bara poppar upp eller inte poppar upp heller utan fingrarna skriver bara hejvilt. de är faktiskt rätt skönt att bara skrivva, precis som man vill. känner o tycker.
ibland börjar jag fundera över om folk kanske tycker de är jobbigt att jag skriver så pass mkt o ibland rätt mkt flera gånger per dag. blir ni de?

Jaa just jaa, canda folket kommer hem på fredag :) ska bli trevligt att få träffa dom igen till veckan :)

allt känns lite knepigt, är det kärlek magkänslan säger? eller vad är det? för jag vill inte känna så.. tror jag.. eller joo om han känenr likadant..vilket jag betvivlar.. o varför ska allt vara så förvirrande? stökigt, omtumlande, störigt, härligt, osv.

om en halvtimme ungefär är de greys anatomy :) yeeyyeey. tv-nörd? nääääe vad får er att tro de?

jaa just jaa, på min dagliga promenad träffade jag på clarre, som kastade sin nyckel i skallen på mej så att jag har fått en bula. ska nog komma igåh de :P han ska nog få igen en vacker dag :P på ett eller annat sätt.

nääe nu har jag srkviit ett par, rätt många onödigt nödvändiga rader iaf. så tack o godnatt från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0