Fortfarande Tisdag.

Men nu är man som hemma istället :P
Grejjade iaf uppskrivningen på ce idag, så nu är man lite glad iaf. Känns som att ngt tungt lyftes från axlarna.
Men annars har de väl itne hänt så mkt mer idag. Har varit ute med Caddyn o raggat lite, Wist o Willys o så där.

Ska lämna in bilen på ats imorgon bitti så dom kan balansera mina framdäck! hon går ju som jaa jag vet inte vad efter vägen.. livsfarligt att komma upp e 130 med henne.. inte bjaa, inte bjaa alls. Är dessutom rätt trött på bil jeveln? en massa fix hela tiden o en annan känner att man faan inte har tid eller ork.. Har dessutom kommit fram ännu en rostfläck, men nu framme vid dörren. gaah. o farsan bara "jaa men så är de med gamla bilar, dom rostar". Meeeen MIN gamla bil ska inte de! För jag vill inte att skithögen där ska rosta. menmen. de e ju bara liite mer på fixa o göra listan för sommarn..

o på tal om sommarn, när faan ska jag få reda på om jag har kommit in då? de är ju bara två o en halv månad kvar tills de börjar ju.. o inte ens de egentligen.

Jag har iaf gjort världens plan inför morgondagen.
  • Kliva upp ;)
  • Skjutsa bilen på ats o få däcken balanserade.
  • Äta frukost på Furulund.
  • Byta däck på ngn lastbil.
  • Backa i Torvalla.
  • Göra funktionsbeskrvningen. Hur de nu ska gå till menmen.
  • Göra slalombanan med kran.
För sen har inte fröken Norberg så mkt att göra på skolan :) o de vore toppen de. Meen de där hade jag planerat att jag skulle göra idag också så de lär ju inte gå sådär tokbra med den där planen heller. menmen. de är en plan iaf. får visa Bertil den imorgon så han inser hur jag vill ha min dag imorgon :P

Näe vad sägs om en promenad? Rensa skallen lite o komma hem o duscha. Sen borde jag väl åka o tanka o kanske handla lite.
O ikväll är de Ugly Betty o Desperate housewives går icke att missa ;)

Tack o hejj från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0