Fredag.

Japp snart helg då :) Faan va skönt faktiskt, sen är de bara två veckor kvar?! aaaa, vart tar tiden vägen? jag hinenr iaf klart med allt så de e ju de viktigaste :)

Ska ha eckodriving teori nu idag då, sen blir de ner på stan, kolla lite, handla lite, plocka upp fia, packa ihop i lägenheten o sen åka hem :D för att sedan åka till Vallsjön till familjen W :) ska dessutom på middag hos Ö o I. kan ju bli spännande, god mat brukar dom ha iaf :P hmm, undra om jag å Ellen ska dricka en massa rötjuut o spy ner deras vita matta i vardagsrummet? o kanske förstöra dom där fula statyerna? :P näääe så elaka kan vi väl inte va? eller? den som lever får se :P
sen på lördag blir de nog så att jag o Ellen blir chaufförer, L o H ska iväg på whiskey provning, så då ska vi även passa på att städa åp hotellet, o så kanske vi hinner en sväng på stolpen, vi får se. känns inte så där tokigt lockande att åka på stolpen faktiskt.. för jag antar att Bertil inte har tid idag heller.. jaja. that´s life, or something.

Hmm. vad mer för otroligt intressant ska man skriva ner då?

Joo, jag va ju iväg på körkonsert igår :) jag o Jennifer :D oo va dom va duktiga, Beccs sjöng solo dessutom <3 *stoooooolt* :)

Jag tror faan livet börjar ordna upp sig nu, o vad sägs om en resa till Åland? bara för några dar? rätt skönt skulle jag tro. o så kan man ju alltid köpa sprit :) hehe

O solen lyser o de komemr nog bli en bra dag idag :D

Hejkipejki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0