Öh.

Har försökt göra om bloggen, vilket inte har gått så bra så nu ger jag upp! Med lite mat i magen kanske de går bättre, eller vad tror folket?

Va som chaufför igår då, fick köra raggarbil :) kulkul. bra folk hade man med sig också, väldigt duktiga :P dom sjöng hela vägen dit o hela vägen hem :) men jag ska iaf inte va nykter på ngn fler sån där tillställning haha.
Kom väl hem halv fyra imorse.. var rätt trött då faktiskt. Fick min bil tankad inatt som tack, vilket jag är mkt tacksam för :) nu slipper ju jag tanka på en vecka iaf :)

Men du herr S, jag vet inte om jag vill ta över ditt jobb... För de kommer inte bli samma sak där utan dig.. Han sa igår (visst på fyllan men ändå) att han skulle sluta o att jag skulle ta över hans jobb.. Visst jag skulle vilja ha jobbet men jag vill ändå ha kvar honom där.. jaja, den som lever får se.

Men nu börjar de lukta mat här :) Hejkipejki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0