Onsdag

Jahopp då var en dag till klar då. Har inte gjort ngt märkvärdigt idag alls.. klivit upp.. varit på skolan.. satt i 40minuter o häckade innan jag drog upp på furulund o hämtade en körkortsbok. åkte sen tillbaka på ats o fick reda på att våran lärare som vi skulle ha haft dubbel timme med hade försovit sig eller nått sånt. brabra. sen hade vi svenska. o sen lunch. o sen religion plus prov. hoppas man fick g på de iaf. hade pluggat på lite fel grejer som vanligt. menmen. I will survive.
skjutsade sen ner ola o jens på busstorget. tog en sväng förbi coop o insåg att de var tok mkt folk där så jag åkte hem, tog mig ett glas cola o satte mig här.
ska plugga till omprovet o skogsprovet idag då.. orkar egentligen inte.. har tappat all ork för skolan.. är bara less på allt.. nog föra tt de var tokigt trevligt o skönt att träffa dom få som var på skolan idag men alltså jag vill bara bli klar o sticka just nu..
känner mig dessutom lite jaa ledsen.. varöfr vet jag inte utan är bara de..
tack för att du är som du är, livet känns lite enklare dom stunderna..

"I can't sleep,
Missing you.
I lye awake, tears in my eyes,
Missing you.
Heart acks, mind can't think,
Missing you.
Longing for you touch,
Missing you.
The sound of your voice, I can't hear it.
Missing you.
The wanting for you in my heart.
Missing you.
Thoughts of how good it was to have you near,
Missing you.
You and only you thats all I want,
Missing you.
Wishing to see you smile,
Missing you.
Longing to hear you laugh,
Missing you.
Charishing all the time we shared,
Missing you.
Hopeing my heart will heal,
Missing you."

De är nog så de är just nu.. De känns som så iaf.
Öh nääe, rycka upp sig kanske? ta en promenad innan de börjar regna? yeees. men jaa nu har jag inte tid längre.
Hejkipejki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0