Östersund

Jaadå har man avverkat tre mataffärer o ett fik inne i stan då.. Faan va mat de blev.. O de var inte bara vi som va ute o storhandla.. faan va folk de va.. menmen. är ju hemma nu så då spelar de ju ingen roll :)
 Funderar stort på att ta en promenad med en av vovvarna nu, meeeeen de regnar som ute.. Nog för att de "bara" duggar men ändå.. Jag vill inte bli blöööt plus att jag ogillar att gå i regnjacka. japp gnäll norberg är framme :P äh jag skiter i regnjacka o tar flisjackan, blir jag blöt så blir jag blöt, sen om jag blir mer sjuk så va väl de också hänt. Jag börjar ju kunna de där med att va sjuk.
 Meeen en positiv sak med att de regnar är ju att allt pollen åker ner i backen :) o då blir inte fröken fräken allergisk =) se där jag kunde hitta ngt bra i de hela :P

Nääe jag ska kolla hur pass de regnar nu. Hejkipejki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0