Söndag.

Hmm. har hänt än så länge idag då?

Joo, jag har pluggat lite.
Jag har, varit till Kristina för att diskutera klipptid :) Söndag klockan fem blire fram med saxarna o färgerna ;)
Sen har jag även varit o kollat in pappas huggning.. Massor o göra där..
Har även varit ner på byn med mor o tankat o köpte munkar, med slisk i ;) muums.
Ätit har jag också hunnit med.
Tittat klart på American Gangster. Rätt bra film faktiskt.

Ska om tjugo sju minuter åka på stolpen o backa medans pappa o Valter svetsar.
Sen blir de nog att ligga framför tvn ;) eller kanske en promenad med Rex? hmm.. beror på hur ont jag har i kroppen sen. Fick som väääärldens träningsvärk efter ridningen igår.. auch...

Just när livet började kännas bra igen vart allt nattsvart ännu en gång.. Varför?
Är det så att jag fortfarande är allt för naiv..?
Jag har kommit på tusen ursäkter till varför de är som det är.. o varför de känns som det känns..
o jag tror jag har tagit upp mobilen o tittat minst åtta gånger varje timme.. Men forfarade inget sms eller nått..
Nog för att jag inte har skickat ngt men alltså de är du som kommer hem o inte jag...
Jag är trött o less på den här leken nu..
Så jag säger nog upp mig, om man nu kan säga upp sig i kärlek..

Ska dra på stolpen nu, önska mig lycka till. eller nått.

Hejjhejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0