Still Monday.

Jaa o inget roligt har hänt direkt..
Syrran kom hem från skolan, vi drack massor av te. Sen kom mamsen hem, så då drog vi ner på Hammarn, handlade lite, tog ut astmamedicin till syrran, köpte blomsterchekar till begravningen..
Åkte hem, lagade mat. åt mat. satte mig sedan här för att titta på resten av Elias bilder från Canada.

Men har nu inget att göra än en gång haha.

Jag vågade mig på ett sms iaf. o han svarade. vart som så jag vet inte.. ställd eller nått.. Visste som inte vad jag skulle skriva eller så.. Jag saknar honom samtidigt som jag bara vill ha så arg på han.. Skit störigt är vad det är..

Livet känns lite som en pest just nu faktiskt.. Inget går vägen just nu.. Kanske är det så att jag lägger ner för lite energi på att försöka, eller vad gör jag för fel? Jag har som mer eller mindre gett upp just nu..

Ett citat från en vän: Livet är oftast som en backtävling, det går i uppförsbacke ända tills man går i mål.

Nääe, en promenad kanske?

Hejjhejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0