Suck

Va då till doktorn idag då.. förnyade lite recept, fick även nya.. Hade fått ett virus i kroppen och eftersom jag är en sån underbar männsika med astma så tar det extra lång tid att bli frisk! Fick mer astma mediciner.. Ska ta en morgon o kväll två ggr dessutom.. Sen ska jag även käka tabletter.. Oooo dom är tok dyra, 28 stycken för över 300 spänn! tror folk att man är gjord av pengar eller? Sen ska jag även ta min vanliga emdicin typ tre ggr om dan. hade hon tänkt att jag skulle skaka bort härifrån eller? ska även fortsätta med min nasonex. skojjskojj.
va iaf iväg o hämtade ut pillrena, astma medicnen o så cocilliana, 788spänn! jag höll på att svimma inne på apoteket, för tre jävla mediciner?
nu är de slut med att gå till doktorn.. hon stoppar ju bara på en massa mediciner som är tok dyra.. jaja, de sved som liite i plångboken..
o inte nog med de så missade jag ett prov idag eftersom jag skulle till doktorn, så de får jag ta igen på torsdag. o nu sitter jag o pluggar till ett prov vi har imorgon.. o jaa jsut jaa, jag glömde ju, jag har ju även omprov på torsdag! hur ska man hinna? vart finns kommunikationen mellan lärarna? neeej just jaa dom pratar väl inte sins emellan på stor himmlen o lill himmlen eller vad dom nu kallar sina skolor. är rätt så less, fattar noll av de jag läser dessutom..
plus att jag vill titta på ugly betty som börjar om fem minuter o sen är de ju desperate housewifes, de går inte heller att missa.. jaja, får plugga i pausern ao sen va uppe hela natten.
så förlåt om jag är grinig imorgon.

Hejkipejki

...Missing you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0