Tisdag.

Vart väckt av min kära mor sju imorse.. Tiiidigt.. Men jag hade själv sagt åt henne att göra de, tur va väl de..
Tog mig väl upp tjugo minuter senare.. Va social med mor o syster tills dom åkte till skolan, hoppade sen in i duschen o gud så härligt de va.. Sen vart de frulle framför tvn o Nannyakuten haha. insåg sen att jag hade suttit där ganska länge för då va klockan kvart i nio.. stressade ner på byn o tankade o drog sen in till stan, ngn som såg ett äggvitt sträck efter vägen så va de jag :P
 Har sedan haft samhälle.. Ekonomi.. tråååk.. Va sen upp på Furulund o gjorde fordonskombinationsprovet o de gick vägen :D *stolt*
Åkte sedan lite lastbil med Elias o Fredric.
Har sedan vart på affärn, hunnit med en promenad, ätit seg jäävla älg :P o lite vindruvor, va som godissugen egentligen meen man måste väl försöka va nyttig va? Eller?
Väntar nu på att F ska komma hit :D plugga ekonomi.. nämde jag förut att vi har prov på de imorgon? vi har de iaf..

Nääe, ska kolla lite annat nu. så hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0