Tisdag.

Har ännu en värdelös dag uppe på Furulund.. De enda jag gjorde som var nyttigt för min del igår va Eckodriving..
O idag har inget viktigt hänt.. Ingen lärare finns de som kan sätta en i arbete heller. suck menmen.

Igår efter skolan kom becca hem till mig o åt middag :) Sen drog vi hem till henne o åt bulldeg ;) Ingalill bakade tok mkt bullar o grejer :) muuums. sen drog vi ut på en promenad, otroligt skönt, tur att man hade på sig långkalsonger o alltihopa för annars hade vi nog frusit ihjäl i den där blåsten. Sen va vi förbi affärn o köpte lite mörk choklad, o jaa lite lakrits också ;)
Efter de bänkade vi oss framför tvn o tittade på The Holiday :) o den är väl en av dom bästa tjejfilmerna som någonsin har gjorts. "jag vill också ha mitt lyckliga slut" som Becca sa. Vilket är helt sant, alla vill väl ha sitt lyckliga slut eller hur? Filmen är iaf helt grym, man känner igen sig så mkt i den.. O jaa just jaa, då åt vi ju lite godis då o bullar :) mums med bullar :)
Sen tittade vi på CSI, duschade o sen försökte vi sova lite.
Så idag fick man sovmorgon då ;) halv sju hehe.

Vad mer för roligt ska man skriva då? Har ju som inge roligt för mig så då blir de väl inge roligt skrivet heller eller?

Jag funderar på när livet ska börja ordna upp sig egentligen.. Men de märks väl. Har som bara tre o en halv vecka kvar av skolan nu.. trist samtidigt som det är rätt skönt.. Jaja, nog funderat o skrivet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0