Torsdag.

Idag har man haft en onödig förmiddag, vi tittade på film o så tittade vi på film. Men sen åkte man upp på furulund o gjorde inte så mkt i nån timme, men tiden gick rätt sanbbt, jag o broman vart intervjuade av ngn reaxcer kille, mkt trevlig btw. satt sen o lyssnade på tre andra gubbar i över en timme om transportfacket.. alltså ska man gå med elle ej? så förvirrande.. kostar ju typ bra en massa pengar.. men jag vet inte.. får se vad som händer o fötter.

Jaa jag glömde ju berätta att jag fick bogsera lille broman imorse haha. eller han fick bogsera, för jag visste inte vart han skulle ha bilen o så tycker jag att de är lite otäckt att bogsera. så där vart man bogserad haha. rätt fult. seeen tog han o hoppade in i min bil på förarplatsen o ville köra min stackars bil.. mkt synd om henne.. men han vart iaf imponerad över henne ;)

Hämtade Jennifer på sjukhuset iag, hon praoar där :) har sedan ätit pizza o nu är hon färdig duschad så nu ska vi väl ta det lugnt o sen gå på körkonsert :) Goo Beccs :D <3 hon ska sjunga solo. tihi.

Mår iaf mkt bättre idag, fick mig ett litet lätt genombrott igår tror jag.

nääe hej på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0