Crazy in the night.

 Torsdag o fredag är ouppdaterade :P Så här kommer dom.


 Vad gjorde lilla jag igår? joo, tog hand om vovven, tittade på film, va till stallet :) tog de allmänt lugnt, kollade in lite jobb. Ringde på en häst :) oo den skulle jag vilja ha också ;) Jag skulle vilja ha alla hästar jag harhittat :P

 Sen efter middan, potatismos o korv. Så åkte jag till M&S :) Vi gjorde negerbollar, "eller kalla dom vad du vill!" som min kära kusin säger. Sen spelade vi Buzz o drack kaffe o åt dom godingarna ;) En mkt trevlig kväll :) Kände mig inte lika insnöad efter den turen.

 Idag då, klev upp, jaa tjugo över sju, men vaknade sju. Sen vart de promenad med Chappen, åt sen frukost, både han o jag. Sen fick han gå ut, jag dammade mattor, dammsög o skurade både nedervåningen o övervåningen. Sen hann jag även med att greja med tvätten och elda. Sen vart de att ta min lilla ihopfrusna stackars bil ner till Kälarne. På affärn köpte jag lite dryck o lunch :) Sen hem, åt framför tvn, kände verkligen för att slappa lite. Sen satte jag mig här, har letar lite jobb, har faktiskt skickat iväg en ansökan, tack varre Marre ;) men varför inte? Jag ska testa på de om han vill ha mig där iaf :) O inge lastbilsjobb i Edsbyn dock, vilket inte gör mig ngt överhuvetaget egentligen, men han ville ha kvar mitt cv osv för att kanske kunna rekrytera mig senare ;) Så de är bara att hoppas att man har fast arbete som man trivs med tills dess hehe. Idag känner jag mig otroligt uppåt, kan de va för samtalet med B? kaaan va. :) Känns bra iaf. De mesta iaf. Klart att de finns grejer som kunde va bättre, men man få ta en dag i sändern.
 Hmm. vad mer för spännande ska jag skriva tro?
Att jag inte har ngr planer för helgen kanske? Så överraska mig med ngt roligt ;) Jag hänger nog med på de mesta för tillfället.


 Just jaa, alla bomber då. En i Brunflo o en i Ösd, på söder. Nödvändigt? räckte de inte med en falsk häromdan utanför Lidl? De är ju för fasiken Östersund inte Stockholm. jaja, inget att göra åt antar jag.


Nej nu kommer syster hem, kanske ska mobba henne en stund? mhm.

Först en bild på min stackars frusna bil ;) Tagen imorse när jag o Chappen kom tillbaka från prommen.



Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0