Hemma fru.

Öum. Vad ska man skriva idag då? Jag har som känt för att skriva hela dan men nu när jag väl sitter här vet jag inte längre.. Kan ju berätta om min lilla dag istället då.

 Började med att åka ner till Kälarne o handla, fanns typ inge att dricka hemma, mjölk, vatten o saft o inget ville jag ha. Så ner o handla, köpte även en krysstidning ^^  Just jaa jag glömde berätta att  jag hittade min bilnyckel i låste på bilendörren haha. Glömde den där igår haha. Bettan i ett nötskal enligt mig.
 Sen vart de frukost framför tvn, kollade på "The ex" helt ok film. Jaa oså va ju Chappen inne. Mamma kom hem, hon hade glömt matdosan hemma haha. Klantigt :P
 Efter de vart de en promenad efter bilvägen, utan hund idag. Mötte Eva o Dan på vägen upp o påvägen hem kom de regn.. Men Hugo hade varit uppe o huggit ved o va på väg hem så han plockade upp mig, nog för att de inte va nå långt hem då men han verkade va sällskapssjuk :) Så vi pratade i kanske fem minuter innan jag va hemma, men skönt att slippa gå i regnet iaf :) o alltid roligt att träffa ngn annan själ :)
 Fem minuter efter att jag hade kommit hem kom syrran hem, vi tittade på Linas kvällsbok, eller jag hann inte se hela för jag började med middan, kokade ris, potatis o gjorde filégryta, samtidigt som jag skar upp grönsaker, dukade, löste korsord o eldade. Ibland känner jag mig som en hemma fru.. Menmen.
 Sen kom mamsen hem, perfekt tills middan va klar, käkade, gjorde matdosor, löste mer korsord. Åkte ner till Kälarne igen, för att simma :D ooo jag bara älskar att simma. Så skönt, kände då att jag hade lite träningsvärk efter ridturen igår haha. plus att jag har tok ont i båda knäna.. hmm. kan de va efter min snabba promenad igår på asfalten tro? jaja, de får man väl aldrig veta.

 O jag lägger upp lite bilder på snygghästarna jag har hittat o vill ha :P


Tinker/pinto korsningen är min favvo :) men dyrast.. Menmen. Dom båda nordisarna är ju inte så dumma heller o då blir de billigare även om jag köper båda dom haha. Men korsningen e ju för snygg... Vill ha.. jaja, må få mig nå jobb först.. Vilket verkar va helt omöjligt för tillfället, känns nu mest bara jobbigt att höra av sig till arbetsgivare för man vet redan vad man får för svar..

Men nu är jag för sugen på en sub med skinka, ost o tomater :) mmm. *mums* *smakar smaskens* :P

Kraaam på er.

Kommentarer
Postat av: Renata

Men du!! Har dom vuxensim eller vad det heter nån kväll i veckan i kälarne nu?:D Trodde det lagts ner! Jag vill simma!! :):) Kram!

2008-11-04 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0