Kollage.

 Så nu sitter man här igen haha. Ibland så känner man bara för att skriva en liten rad då o då. Idag är en sån dag jag skulle kunna skriva ner hela mitt liv i ett enda inlägg, men de tänker jag inte göra. ;)


 Jag har tittat på lite film sen sist jag skrev, vart ute o ridit med Tina o vovvarna :) De va skönt, härligt väder o va ute i dessutom, så vem kan ogilla hösten? Inte jag iaf.
 Och här kommer två bilder på sötnosarna dessutom, dom fick sig lite vatten innan vi stack iväg på våran ridtur.

 

Och nu då?
 Joo mitt kollage e klart. Lägger upp den också ;)



Och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer faktiskt, har egentligen inge mer intressant att skriva så Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Tina

Så det är vad jag döpt henne efter,

roligt att läsa, tack så mycket! :-)

2008-11-03 @ 10:07:07
URL: http://www.teamartz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0