Light of Thunder.

 Dagen har börjat med en timmes promenad imorse :) Skönt, Chappen vart sur för att jag inte tog med honom.. Men jag orkade inte ha ngn som vill stanna o lukta på saker o ting. Så då gick jag själv.
 Kom hem o duschade sköööönt :) Sen frulle :) Varm oboý o hårdmackor pratade med B samtidigt, de va trevligt :) Sen kom pappsen hem. Han hade varit till skogen o huggit lite. 
 Letade lite jobb.. Alltid lika roligt.. Eller inte... Tittade på ngn värdelös film osv.
Sen kom syster hem, så vi fikade upp oss och stack till stallet :) Nice, tog en ridtur i skogen, alltid lika härligt :)
Så här kommer en liten bild på sötnosen ;)
 
 Så efter ridturen tog vi o borstade av flickorna ordentligt, de regnade som ute.. o sen mockade vi o stökade på, tog in resten av skaran :)
 Hem o åt middag, stekt potatis o stekt fläsk ;) mm. mums. De äter man alldeles för sällan ;) Sen va de rätt lugnt, stökade på här hemma lite o så.
 o sen ner på stora stygga kälarne o simma, mmm. skönt :) Trevligt sällskap dessutom :) o sen tankade man upp pärlan lite, de kostade ju bara 11.47 va? tror de va de. biiiillllliiiiigggt ;)
 Och nu sitter man hemma, csi har nyss börjat funderar på att titta på de nu faktiskt.

Så de va min lilla dag de.

Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh avis, det körde ihop sig med simningen för mig idag :( Men nästa vecka ska jag banne mig dit!

2008-11-10 @ 21:31:35
Postat av: Renata

Åh avis, det körde ihop sig med simningen för mig idag :( Men nästa vecka ska jag banne mig dit!

2008-11-10 @ 21:33:42
Postat av: Tina

Ni ska ha STORT tack för hjälpen i stallet, 4 timmar tog det att ta rätt på kalven! dom är rätt stora den här tiden på året.. :-)

2008-11-11 @ 11:30:19
URL: http://www.teamartz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0