Äum.

Kommer faan inte på ngn bra rubrik så de blir som de blir.

Hmm. Söndags va då senast man skrev, vad har fröken Norberg gjort sen sist tro?


Joo i måndags så gjorde jag ju nånting, jo sprang med Rex, letade jobb, hmm. vad mer? snacka om bra minne.. Eller inte. jaja.

 Tisdags så va jag till farmor o farfar en sväng, sen följde jag med farsan o åkte lastbil, va ner till Orrskär fram o back. Kom hem vid ett tiden på natta. Tjööööött vill jag lova att jag va. Men de va nice :)

 Onsdags så va jag ner på bibblan, umgicks med folket där :) fick mig en matte B bok, så här ska pluggas nu ;) Försöka igen iaf.. Sen va jag hem en snabbis o packade, drog ner till Vallsjön. Jag o Ellen käkade pizza, va ivägen för Lasse o Janne som styckade älg o spelade MarioKart :) Sen vart de till o sitta o fixa "finliret", tog ett jääävla bra tag o fixa en tredjedels oxe vill jag lova, men med lite goooen Whiskey o gott é sällskap så va de ju klarrrt :) Sen vart de att vi satt framför tvn i en timme sen kan jag lova att de inte va långt till sängen. o sov gott gjorde vi :)

 Idag, torsdag så har jag o Ellen spelat lite mer MarioKart ;P Sen skjutsade jag ner henne till Tallis där hon har praktik, jag drog hem o kollade vars farsgubben va. Han va påväg hem så de vart inge skogen idag för min del. Sen stack vi till sjön o började stycka.. o så styckade vi o styckade vi. o sen drog vi hem med två baljer plus en säck.. Men nu är de klart :)

Ont i ryggen har man men allt ligger i frysen o bara att ta fram o äta :) *smaskens*


 Vad mer för spännande ska jag berätta då?
 Joo att en människa har svarat på min ansökan :) Han vill ha mitt cv o telenr :) Han tyckte inte att de gjorde nått att jag inte hade nån erfarenhet utan han skrev : " Har man ambitionen och rätt vilja kommer man en bra bit på väg i riktningen att skaffa sig erfarenhet". :) Känns bra faktiskt :) O de är en manlig ägare, de är ju de som är de riktigt häftiga. Ha, så nu känner jag mig lite mer taggad, här ska ingen få komma o trampa mig på tårna inte ;) Skit samma om jag får jobbet eller inte, de känns bara bra att dom vill veta mer om lilla mig :)

 Imorgon ska jag försöka, om jag hinner, städa ur bilen, skjutsa lite skolbarn på skjutbanan :) De blir skojj. Även lilla jag kanske hinner med o skjuta lite :P 
 Sen ska jag även till Fia, hon ska hjälpa mig med mitt cv :) vi ska skriva den i StarOffice så de ser proffsigt ut ;) För de gick ju inte att skicka den från arbetsförmedlingens skitsida där den är inskriven. Suuuuuck. Menmen. Med Fias hjälp ska de nog bli bra, hon kanske orkar sitta ner o hjälpa mig med att få till bloggen, tänkte jag skulle försöka sätta mig ner nu en liten stund o kolla runt lite, ändra färgerna o så så jag fattar vad de hela handlar om tänkte jag. Nicenice.

 Hmm. Nääe nu vet jag inte vad jag ska skriva längre, lägger kanske in ngn bild på bdb:n min eller nått.
Maa höres o rååååkes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0