Här skall fejjas.

 Japp o de har de gjorts, jag har städat hela huset :) Känner mig otroligt duktig ;) *stolt* ^^
Så nu är de bara att ta fram nya handdukar, lägga ut mattorna o bädda i sängarna för här har allt gjorts grundligt. Puuuäääh jobbigt vill jag lova, vart branog hungrig så jag gjorde iordning varma mackor :) mums. Satt framför tvn, tittade på "Flicka, den bruna mustangen" fast hästen är svart så jag förstår inte varför dom har översatt de till den bruna, menmen. Bra va den iaf, de va ju hästar med ;) så de kom en liten tår, otroligt gripande film.

 Hmm vad mer för spännande ska jag berätta? Kanske att de går skit på jobbfronten. Men de visste ni nog redan. Men inte tänker jag deppa för de inte. Jag ska ju ut på pub på lördag ;)

 O för den delen, ngn som har lyssnat på nyheterna? Här händer de mkt vill jag lova haha. Ett jävla polispådrag må de ha varit. Men han sitter inne o allt är frid o fröjd o ingen kom till skada. GoodGood.

 Jaa men jag fick ju även städhjälp idag, haha. eller jaa hjälp o hjälp den stackars dammsugarn o skurkäppen fick sig en varsin rejäl utskällning ;) 


Chappen in action.

O ni ska höra honom... Vilket liv han för :P haha. Tur att man har mp3n så man inte hör nått alls :P Hörde ju inte ens när pappa ringde haha. bjaabjaa. han undrade va faan jag höll på med som inte svarade i mobilen haha. För jag lyckades faktiskt höra att de ringde på hemtelefonen, kan ju kanske också va för att jag stod alldeles bredvid den just då.
Men de är små pettitesser ;)

Nej nu ska man väl slänga ut ngr mattor kanske. o gå ut med Chappen o hämta posten kanske? De kan ju ha kommit nå roligt brev eller nått. Troligtvis inte, men jag får iaf läsa tidningen.

Ha de så bra tills vi hörs igen ;) Eller nått sånt.

Kommentarer
Postat av: Tina

Här lyser flitens lampa minsann! :-)

2008-10-10 @ 18:20:13
URL: http://www.teamartz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0