När är de min tur?

Att ha tur? Allt går ju emot mig.. Som vanligt. Fick svar redan idag på en jobbansökan jag skickade iväg igår i arjeplog :P
känns ju bra att dom svarade så fort men de va som jag trodde, jag va för ung. Igen! När ska de ta slut? Jag blir så less. Menmen.

Ska ringa till Hudik idag o kolla på en gård ;) Jag o Lillan blir kanske pigor framöver :P hehe. De vore ju rätt kul faktiskt :) dom söker ju två så de vore ju perfa om vi fick det båda två, alltid roligare att va två.

Är fortfarande toksugen på att åka till Canada, men ett helt år? jag missar såmkt viktigt här hemma..
Isac hinner lära sig gå och prata medans jag är borta. Två föl har kommit till livet. O vad händer med husen? Hur blir de?

O jag vill så mkt men känner mig alltid så begränsad.. o när jag känner mig begränsad blir jag arg o ledsen. o allt går ut över alla andra, vilket inte alls är meningen.. o jag känner mig så dum ibland.. jag skjuter bort dom jag älskar mest utan ngn förklaring.. är bara sur o grinig mot dom.. känner mig som ett stort as.. men jag orkar inte med. De är därför. Jag hatar verkligen att va arbetslös, de är de värsta jag vet. sitta hemma är inte riktigt min grej de...

Nej nu då? Ringa kanske? höra iaf. Lär väl skriva in ngn rad om det sen. O hur gör man för att fixa sidlayoten? Måste man ha frontpage för att de ska funka? Jag har bara en massa konstiga heroglyfer iaf.. jaja.

hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Mia

Nä det är ganska drygt faktiskt! Men han har alltid varit så och kommer nog alltid att vara, så jag är van :)

Ja, det verkar as schysst! Alla är jätte trevliga och hur roliga som helst :)

Nä det är en som varit intresserad, men jag har inte hört någe mer.

Så än finns dom kvar :)

2008-10-09 @ 13:41:27
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: F.d. sambon

Det kommer ordna sig gumms, de vet jag. Hang on! <3

2008-10-09 @ 19:35:26
Postat av: Kusin L

Bara att höra av sej så tar vi en promme! ;)

2008-10-10 @ 10:10:49
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0