Nudå?

 Igår va jag till Tina o hjälpte henne i stallet :) Börjar bli bra där :) Stökade med söt Isac :) o så kom Ellen förbi.
Så jag följde med Ellen hem sen till stora Vallsjön ;)
 Vi började med att städa lite i farfarns gamla hus, vart en del, sen gick vi in o kollade på tv med Loulou :) sen vart de the :D muuums. Sen låg vi o tok snacka hur länge som helst haha.
 Vaknade åtta imorse när mitt larm gick igång, fick sen sms vid halv nio tiden av Tina där hon berättar att Tösa är väääldigt nära döden haha. Hon hade tagit sig ur boxen, antagligen på morgonsidan, o ätit på allt kraftfoder o alla äpplen o slängt runt alla grejerna på golvet. Så hon va billig idag haha. Jävla häst, kan aldrig låta bli ngt. så nu ska hon få straffas ;) behöva arbeta på plan varje dag hehe. De kommer hon inte gilla haha. ´
 Sen så har vi spelat MarioKart :) Vi fixa guld på alla banorna så nu har vi öppnat Mirrorcup :D Yeeeey vi kan de här, utan Fias hjälp ;) 
 Efter de drog vi väl ner på byn, träffade LL o Signe en sväng, vart hemskjutsad av Ellen som skulle iväg på praktik. Har väl hunnit med att äta pannkaka o tagit en lång promenad :) skööönt. förutom att de vart mörkt men då kom pappa o hämta mig ;) han tyckte inte att jag skulle va ute i skogen själv i mörket så nu sitter man här. 
 
 Letar jobb.. Hittar inget.. som vanligt.. Jag är väl kanske för kräsen eller? vet ju inte vart jag vill ta vägen heller.. Allt är så svårt.. vart vill man bo? vart vill man leva ett par år framöver? vad vill jag göra? okej, köra lastbil, inte så svår fråga egentligen. Men hur lätt är de att hitta ett jobb med körning häromkring då? iiiinte lätt kan jag lova.

Så livet känns lite piss för tillfället.. så jag är inte arg på ngn eller sur eller nått utan känner mig mest bara värdelös i mig själv om jag verkar konstig, ledsen, arg eller nått sånt.


 Har hittat en hund och en häst jag vill ha. vad väljer man? väljer man ngt överhuvetaget? Har ju inte tid med en valp om jag faktiskt hittar mig ett jobb, har ju ingenstans att stalla upp hästen om jag köper den.. Life..

 Allt känns lite omöjligt just nu.. menmen de vänder väl ngn gång va? de brukar göra de, de har gjort de förut. så varför inte den här gången då? så de vänder, de brukar alltid göra de.. Hoppas jag. Håll tummarna för mig. Allt måste vända. Bli bra igen, må bra igen, fixa allt.

Nääe slut från mig.


Kommentarer
Postat av: Mia

Tackar tackar :) Det är på ett callcenter företag, ringer för Bonnier (bokklubben) och säljer, jäkligt schysst faktiskt! Mamman är nog bondkatt & pappan vet vi inte, men dom kommer nog bli "halvlånghåriga".

Om du går in på bilddagboken och kollar in på syrrans, så har hon bilder på dom där. Ploom heter hon :)

2008-10-09 @ 00:29:13
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0