ojoj, helg o början på veckan va?

Jaa de har ju inte blivit skrivet ngt sen i onsdags va?
 så, vi börjar väl med:

TORSDAG

Vad hände då? Joo jag tog med mig Kellogs o Linkan o drog in till staden på arbetsförmedlingen där, dom hade ngn värdelös mässa, de fanns inget folk ifrån "min bransch" så de va som bortkastat.. Men jag fick ju imgås med dom o vi plockade även upp Simon :)
 Vi åt på Cosmos, pizza *mums* drog hem till Torvalla, tittade på tv, löste korsord. Sen kom Beccs hem från skolan :) Så vi stack väl o handla, hmm. vad gjorde vi mer? jag kommer inte ihåg.. laga mat? vad åt vi? jooo, pasta o skinksås för f*n. bra minne ;) Vi tog de lite lugnt, gjorde milkshake, spelade plump hela familjen :) tittade på tv o så.



FREDAG:
 Vaknade halv sju eftersom Beccs skulle upp.. Gjorde väl inte så mkt förrens jag tog bussen ner o träffade henne på stan. Vi kollade in bilderna på Tingshuset, drog hem. Slängde in steken i ugnen, tittade på tv, åkte o handlade, storhandlade :) Sen så åkte vi hem o åt :) mums. Beccs ordnade sig inför dansen, jag skjutsade henne till den :) o drog själv till Lugnvik där jag vart upplockad av Clarin :) åkte lastbil med han till mitt i nassen :) hämtade då Beccs från dansen, åkte hem o fikade ;) o sov. :)



LÖRDAG:

 Va rätt trötta när vi vaknade idag.. vaknade alldeles för tidigt för dom två som sov i rummet bredvid höll en massa liv, jag nämner inga namn men va de Simon o Tess? ;) hehe. Åt frukost framför tvn.
 Drog ner på stan o kollade in lite kläder, köpte lite underkläder :) *älskar nya underkläder* myyys. Vi träffade Ingalill o hennes systrar nere på KappAhl :) Så roligt att träffa alla tre samtidigt :D 
 Sen drog vi hem, tittade lite på tv o så, åkte på Frösön o hämtade Clarre som skulle ha skjuts till bowlinghallen där dom skulle ha firmafest :)
 Sen vart de kycklingwook :) stjärnor på is o svulla chips ;) hehe.
Kvart över ett eller vad den nu va ringde Clarre o ville ha skjuts hem, upp o hoppa, hann som tur va itne somna ;) hämtade honom, åkte ut på frösön, han var inte alls full nejjjnejj. Men otroligt snygg lägenhet människan har :) niiice one. :)
 Efter de vart de sängen igen :)

SÖNDAG:

 Vaknade första gången halv åtta eller vad hon va.. Broman ringde, vad ville han? jaja, han hade tio minuter kvar till Norska gränsen, skulle väl bara berätta att han åkte o jobbade antagligen. Skönt att höra hans röst, fast de hade varit trevligare om han hade väntat med att åka till Norge till senare på dan ;)
 Somnade sen om. Vaknade väl vid tio elva tiden. Då drog vi ner på Subway o åt frukost där :)
Sen vart de väl att packa, plocka upp Lillan o åka o handla. Sen o åka hem.
 Va ute o red med Tina o syster sen :) Red Laica för sista gången. Hon kan kicka kan jag lova, men allt gick bra. Hon har lite problem med att Dessie kommer för nära henne jädra surkossa haha. Menmen. de gick bra iaf :) o jag va tok nöjd med mig själv o henne :)

MÅNDAG:

 Har idag följt med Tina o Isac o skjutsat hem Laica :) De gick tok bra, hon är så duktig stortjejen :) Kul att se Pascha dessutom (hur de nu stavades).


Sista bilden på Laica, hemma på sin gård :) 
 
Tok trevlig roadtrip med Tina o Isac iaf :) Lite annat o göra i min vanligtvis halvtråkiga vardag :) 

 Så nu är de väl uppdaterat överallt :) Bdb:n är också uppdaterad för er som brukar kolla in den.
Men nu är de dags o kolla in alla andras bloggar ;)
Ha´t :)

Kommentarer
Postat av: F.d. sambon

<3!

2008-10-06 @ 20:26:04
Postat av: Mia

Ja, men det var drygt att köra 120 mil (+-0) på mindre än 2 dygn! Speciellt med hästfinka. Men det gick bra. Låg på mellan 60 och 70 hela vägen hem för att "lille" kusen (på 175 cm, minst) stod och hoppade jämfota i transporten! Idag är jag trött :P

2008-10-07 @ 17:12:32
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0